ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

2015-03-27 17:02
Επαγγελματική εμπειρία
-Υπεύθυνη του Εργοθεραπευτικού κέντρου "Με Αξία στο παιδί και την οικογένεια" , στην Πάτρα από τον Σεπτέμβριο ’11.
-Σε ιδιωτικό θεραπευτήριο στην Κάτω Αχαΐα και θεραπείες κατ’ οίκoν. Από 1/10/10 έως και σήμερα. 
-ΕΛΕΠΑΠ Ιωαννίνων από 17-11-08 έως και 15-09-10. Δουλεύω με παιδιά ηλικίας ως 15 ετών, διαφόρων παθήσεων(αυτισμός , εγκεφαλική παράλυση, αναπτυξιακή ανωριμότητα, κ.α)
-Θεραπευτήριο ‘’Φυσικοθεραπεία παιδιού’’ Αύγουστο -Οκτώβριο του 2008.Θεραπείες σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση και σύνδρομο rett
-Θεραπείες κατ’ οίκoν σε άτομα με α.ε.ε (αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο) με στόχο την βελτίωση της λειτουργικότητας και ανεξαρτητοποίησης στον τομέα δ.κ.ζ. (δραστηριότητες καθημερινής ζωής)
-Εθελοντική εργασία στο Δ.ι.κ.ε.ψ.υ  Μάρτιο-Απρίλιο του 2008(κέντρο ημέρας για παιδιά με αυτισμό)
-02-01-08 έως 31-03-08 πρακτική άσκηση στο Δαφνί: ατομικά προγράμματα και ομάδες συζήτησης/ έκφρασης συναισθημάτων. 
-01-10-07 έως 31-12-07 πρακτική άσκηση στο Ε.Ι.Α.Α(εθνικό ίδρυμα αποκατάστασης αναπήρων) 
-02-10-2006 έως 31-01-2007 Κλινική άσκηση στο Ε.Ι.Α.Α.
- 01-07-06 έως 15-07-06 Συνοδός  σε κατασκήνωση με Αμεα. Συνόδευα ένα κοριτσάκι 13 ετών με σπαστική τετραπληγία. 
-01-03-06 έως 16-06-06 Κλινική άσκηση σε ειδικό σχολείο. Παιδιά με αναπτυξιακά προβλήματα(μαθησιακά, νοητική, αυτισμό). Ατομικά και ομαδικά προγράμματα.
 
Μετεκπαιδεύσεις 
-Professional Certificate in Specific Learning Difficulties- Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία (Σεπτέμβριο 2010-Μάιο 2011) Φορέας: Αthenian college
-Η Προοπτική της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, ( The Sensory Integration Perspective, Course 1) (15-21/3/11) Φορέας: Συν-Εργασία/Θεραπευτική Παρέμβαση
-Η Μέτρηση της Αισθητηριακής ολοκλήρωσης με κλινικές παρατηρήσεις(Measuring Sensory Integration with clinical observations, Course 2) (2-6/6/11)Φορέας: Συν-Εργασία/Θεραπευτική Παρέμβαση
-Η παρέμβαση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης(Sensory Integration Intervention, Course 3) (7-11/6/11)Φορέας: Συν-Εργασία/Θεραπευτική Παρέμβαση
-Εκπαίδευση- Επόπτευση Εργοθεραπευτών 1ο έτος στην παιδιατρική εργοθεραπεία  (45 ώρες) (10/09- 07-10) Φορέας: Προσέγγιση
-Εκπαίδευση- Επόπτευση Εργοθεραπευτών 2ο έτος στην παιδιατρική εργοθεραπεία  (40 ώρες) (10/10- 07-11) Φορέας: Προσέγγιση
 
Σεμινάρια:
-Θεραπευτική μέθοδος Wilbarger, Αισθητηριακή αμυντικότητα: Μια περιεκτική θεραπευτική προσέγγιση (3,5/12/10) Φορέας: Παιδιατρικό Ινστιτούτο  
-Therapeutic Listening  : Listening with the whole body(13,14/11/10) Φορέας:Παιδιατρικό Ινστιτούτο  
-Εκπαίδευση ΑΘΗΝΑ Τεστ, 05,06-06-10
-Επιμορφωτικό σεμινάριο για τον έλεγχο της σχολικής ετοιμότητας (09/05/10) Κρίθηκα εξουσιοδοτημένος συνεργάτης του Α τεστ. Φορέας: Α τεστ
-Παιδιατρική λειτουργική οπτομετρία και κλινικές εφαρμογές (08/05/10) Φορέας: Προσέγγιση
- Εκπαιδευτικό εργαστήριο με θέμα: Νάρθηκες. Θεωρία-εργαστήριο (20,21/03/10) Φορέας: Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών
-Μαθησιακές δυσκολίες : Η σχολική και κοινωνική πραγματικότητα(7,8/11/09) Φορέας: Σύλλογος Γονέων Παιδιών με Δυσλεξία και Μαθησιακά προβλήματα.
-Εκπαιδευτικό εργαστήριο με θέμα: Ο αυτισμός και η εργοθεραπευτική παρέμβαση (19,20/09/09) Φορέας: Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών
-Ημερίδα με θέμα: Επιστημονική και κοινωνική προσέγγιση του αυτισμού (9/05/09) Φορέας: ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Πρέβεζας
-Αυτισμός- βασικές αρχές δομημένης εκπαίδευσης(teacch) (24,25,26/04/09) Φορέας: Οργανισμός Προαγωγής της Υγείας ’γιος Λουκάς Κριμαίας
-Εκπαιδευτικό Εργαστήριο με θέμα: Κλίμακα Εκτίμησης Κινητικότητας ‘’movement assessment battery for children-movement abc’’.(17/01.09) Φορέας: Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών 
- Εργαστήριο με θέμα : Βασικές αρχές και τεχνικές της μεθόδου pnf.(1-02-2008)
- 4ο πανελλήνιο συνέδριο εργοθεραπείας (2-3/02/2008). Φορέας: Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών
-Αποκατάσταση σε βλάβη εγκεφάλου και νωτιαίου μυελού. Ελάσσονες και μείζονες λειτουργικές επεμβασεις.2-3-4/11/2006. Φορέας: Ε.Ι.Α.Α.
- Dands, balls and balance workshop (15/04/2006) thera-band academy
- Πρόγραμμα πρώιμης αντιμετώπισης ψυχοσυναισθηματικών διαταραχών στην νηπιακή ηλικία με στόχο την προαγωγή της ψυχικής υγείας (7/04/2005).Φορέας : Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστήμιου Αθηνών και Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής- Υπηρεσία παιδιών και εφήβων Καισαριανής- Βύρωνα
-Διαβήτης και νεφρός(28/02/04)
 
Δημοσιεύσεις 
-’ρθρο με θέμα :Ειδική γλωσσική διαταραχή και μαθησιακές δυσκολίες , στο περιοδικό Εργοθεραπείας Τεύχος 44: Οκτώβριος - Δεκέμβριος 2010
- ’ρθρο με θέμα :Ειδική γλωσσική διαταραχή. Εφημερίδα: ΑΧΑΓΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ , Φύλλο 256, σελίδα17, Απρίλιος 2011
 
Εργασίες:
1.Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στο  σχολείο γενικής εκπαίδευσης. Η κοινωνική λειτουργικότητα και προσαρμογή τους.
2.Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ), εκτός από τις δυσκολίες στη μάθηση, συνήθως παρουσιάζουν και προβλήματα διαπροσωπικών σχέσεων και κοινωνικής προσαρμογής στο σχολικό και στο οικογενειακό περιβάλλον .Ερμηνεύσετε το φαινόμενο αυτό τεκμηριώνοντας τις απόψεις σας και προτείνετε στρατηγικές, μέτρα και παρεμβάσεις που πρέπει να εφαρμόζονται, προκειμένου να διευκολύνεται η καλύτερη δυνατή εξέλιξή τους στον μαθησιακό τομέα και στην κοινωνική τους προσαρμογή
3.Ειδική γλωσσική διαταραχή (ΕΓΔ) και μαθησιακές δυσκολίες .
4.Ανάλυση δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο δυσλεκτικός μαθητής σε όλα τα γνωστικά επίπεδα και προτάσεις τρόπων αντιμετώπισης. Συνύπαρξη Δυσλεξίας και Δυσγραφίας. Περιγραφή ενός εικόνας ενός μαθητή με δυσλεξία και δυσγραφία σε συνάρτηση με την ηλικία του (προσχολική - σχολική).
5.Πτυχιακή Εργασία: Εργοθεραπευτική παρέμβαση στον τομέα της αυτοεξυπηρέτησης (δ.κ.ζ) σε υπερήλικες με αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (α.ε.ε.)